Použití C++ Builderu pro Mac

vložil Radek Červinka 27. července 2012 00:29

Z jistých důvodů jsem byl nucen použít C++Builder jako cross platform řešení pro vytvoření DLL a dyLib pro výsledné použití z Delphi. Vycházelo to jako nejjednodušší varianta. Nikdy jsem neměl rád C. To se nyní změnilo - je to horší. Každopádně jsem nějakého výsledku dosáhl. Musím ale uznat, že C++Builder cross kompilaci řeší tak jednoduše jak to jen jde.

Základem jsou profily - už jsem o tom psal. Je to komunikační kanál k Vašemu macu (nebo k jakékoliv jiné platformě včetně vzdáleného ladění u Windows). Pokud dáte editovat profil uvidíte následující:

Profil

Nezapomeňte na tlačítko update local cache, to zkopíruje .h soubory na lokál. .h soubory na Macu musí být - nejčastěji se tam dostanou s instalací XCode. Můžete přidat i další souboru - viz. tlačítka vpravo. Doporučuji OpenGL Multicolor Tetrahedron popisující import .h souborů.

Např. pro OpenGL nastavte cestu /System/Library/Frameworks, a masku OpenGL, a typ Framework.

Pak dejte Update Local File Cache.

Nyní by mělo jít použít

#include <OpenGL/glext.h>
#include <OpenGL/gl.h>
#include <OpenGL/glu.h>

Prostě prefix, který byl specifikován. A to je ta finta.

Tagy:

Praxe

Komentování ukončeno

Naše nabídka

MVP
Ing. Radek Červinka - Embarcadero MVP
profil na linkedin, Twitter:@delphicz

Nabízím placené poradenství a konzultace v oblasti programování a vývoje SW.
Dále nabízíme i vývoj speciálního software na zakázku.

Neváhejte nás kontaktovat (i ohledně reklamy).

love Delphi

O Delphi.cz

Delphi je moderní RAD nástroj podporující tvorbu nativních aplikací pro platformu Win32, Win64, Mac OSX, Linux a na iPhone a Android.

Delphi.cz je nezávislý portál pro uživatele Delphi. Portál není koncipován pro úplné začátečníky, i když i ti se zde nebudou nudit, ale spíše na programátory, kteří již něco znají a chtějí své znalosti dále rozvíjet a sledovat novinky.

Poslední komentáře

Comment RSS

Dle měsíců