vložil Radek Červinka
27. července 2012 00:29
Z jistých důvodů jsem byl nucen použít C++Builder jako cross platform řešení pro vytvoření DLL a dyLib pro výsledné použití z Delphi. Vycházelo to jako nejjednodušší varianta. Nikdy jsem neměl rád C. To se nyní změnilo - je to horší. Každopádně jsem nějakého výsledku dosáhl. Musím ale uznat, že C++Builder cross kompilaci řeší tak jednoduše jak to jen jde.
Základem jsou profily - už jsem o tom psal. Je to komunikační kanál k Vašemu macu (nebo k jakékoliv jiné platformě včetně vzdáleného ladění u Windows). Pokud dáte editovat profil uvidíte následující:
Nezapomeňte na tlačítko update local cache, to zkopíruje .h soubory na lokál. .h soubory na Macu musí být - nejčastěji se tam dostanou s instalací XCode.
Můžete přidat i další souboru - viz. tlačítka vpravo. Doporučuji OpenGL Multicolor Tetrahedron popisující import .h souborů.
Např. pro OpenGL nastavte cestu /System/Library/Frameworks, a masku OpenGL, a typ Framework.
Pak dejte Update Local File Cache.
Nyní by mělo jít použít
#include <OpenGL/glext.h>
#include <OpenGL/gl.h>
#include <OpenGL/glu.h>
Prostě prefix, který byl specifikován. A to je ta finta.
154b9764-0b77-4656-bba0-676f482588ac|0|.0
Tagy: OSX
Praxe